• Elke werkdag voor 14:00 besteld, zelfde dag verzonden
  • Gratis verzending in heel Nederland
  • Dagelijks verse orchideeën, direct uit onze eigen kwekerij
  • Exclusieve creaties, met liefde gemaakt

Bezorgen

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Wanneer er op het moment van bezorgen niemand op het bezorgadres aanwezig is, kan PostNL het pakket bij de buren afleveren. Als dit niet het geval is laat de bezorger een notificatie achter met een nieuwe afleveroptie; het pakket afhalen in een PostNL pakketpunt of PostNL komt de volgende werkdag voor een nieuwe afleverpoging. Ook kunt u met behulp van uw zendingsnummer en postcode een afleverafspraak inplannen. Dit kan eventueel ook in de avond of op Zaterdag.

Als u niet thuis bent en uw pakket wordt naar een PostNL gebracht, waar u het op kunt halen. Wanneer u het pakket niet ophaalt binnen 7 dagen, wordt het pakket teruggestuurd naar ons magazijn.

 

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Op dit moment is verzending naar het buitenland en naar een postbus niet mogelijk.

Wie bezorgt mijn pakket?

De verzending wordt verzorgd door PostNL. Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een e-mail met de verzendbevestiging en een tracking-nummer van PostNL. Met dit nummer kunt u de bestelling volgen op de website van PostNL.

Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

Tijdens het bestelproces kunt u de gewenste leverdatum kiezen. Om bijvoorbeeld afwezigheid (vakantie etc.) te overbruggen of om ervoor te zorgen dat een arrangement precies op de gewenste dag aankomt (verjaardag, valentijnsdag, etc.)

Wat zijn de verzendkosten?

Voor orchidee arrangementen binnen Nederland rekenen wij geen verzendkosten. Wij bezorgen je bestelling gratis op elk gewenst adres in heel Nederland.

Wat is de levertijd?

Wanneer u op een werkdag voor 14:00 besteld kunt u uw bestelling de volgende dag verwachten. Soms is het door drukte of andere onvoorziene problemen niet mogelijk om de volgende dag te leveren. U ontvangt uw bestelling uiterlijk binnen 7 dagen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

De verzending wordt verzorgd door PostNL. Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een e-mail met de verzendbevestiging en een tracking-nummer van PostNL. Met dit nummer kunt u de bestelling volgen op de website van PostNL.

Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden?

Stel uw vraag direct in het contactformulier

Orchids & SO gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken zoals post-click link-tracking) om het bezoek en winkelen bij orchids-and-so.nl voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties en andere content aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.
Wijzig instellingen